Často kladené otázky

Predávate značkové alebo generické lieky?

Ponúkame generické aj značkové lieky. Môžete si objednať akýkoľvek produkt; Všeobecná verzia je však lacnejšia, pretože neobsahuje žiadne reklamy. Generické lieky fungujú rovnako dobre ako značkové lieky, ale za nižšiu cenu.

Aké lieky predávate?

Kompletný zoznam liekov nájdete na našej stránke v sekcii „Produkty“. Keďže niektoré lieky sú považované za kontrolované látky, zákon vyžaduje fyzické vyšetrenie lekárom na ich získanie. V takýchto prípadoch nemôžeme predávať lieky online. Niektoré z týchto liekov zahŕňajú: Valium, Lorazepam, Ativan, Diazepam, Clonazepam a Klonopin.

Čo znamená generický?

Všeobecný znamená použitie iného názvu pre tie isté zložky. Obsah tabliet v našej generickej verzii je úplne rovnaký ako v prípade značkového analógu. Rozdiel je v tom, že generické lieky sa nepredávajú.

Prečo sú vaše produkty také lacné?

Existuje niekoľko dôvodov, prečo sú naše produkty lacnejšie ako naši konkurenti. Naše výrobky sú dovážané do krajiny bez registrácie, takže neexistujú žiadne dane. Nedávame nič na marketing, výrobca je v daňovom raji a výrobné náklady sú oveľa nižšie. (Nepoužíva sa detská práca).

Prečo sa tvar generickej pilulky líši od verzie s názvom značky?

Rovnako ako pri formuláciách s názvom lieku, forma pilulky nemusí byť rovnaká ako pri značkových tabletách. Z tohto dôvodu budú generické pilulky vyzerať inak, ale zložky zostávajú rovnaké.

Aký je rozdiel medzi mäkkými tabletami a bežnými tabletami?

Rozdiel je v rýchlosti pôsobenia a v oblasti absorpcie. Mäkké tablety účinkujú rýchlejšie a rozpúšťajú sa pod jazykom. To vám umožňuje piť alkohol alebo jesť mastné jedlá pred sexom. Bežné tablety neúčinkujú tak rýchlo ako mäkké tablety a alkohol sa neodporúča.

Ako sa produkty dodávajú?

Tablety sa dodávajú v blistroch obsahujúcich desať tabliet. Objednávky obsahujúce 60 tabliet (6 blistrov po 10) sa odosielajú v jednom balení. Väčšie objednávky sú rozdelené do dvoch alebo viacerých balíkov a odosielané samostatne.

Ponúknete v budúcnosti ďalšie produkty?

Ak nemôžete nájsť liek, ktorý hľadáte na našej webovej stránke, kontaktujte nás čo najskôr a my urobíme všetko pre to, aby sme ho získali a pridali do nášho zoznamu produktov.

Sú všetky produkty schválené FDA?

Všetky naše produkty sú odosielané a vyrábané v Indii; Všetky sú schválené na export indickým FDA.

Aké spôsoby platby akceptujete?

Aby sme zaistili, že vaša objednávka bude vybavená vo veľmi krátkom čase, v súčasnosti akceptujeme iba kreditné karty, kryptomeny a vieme. Po potvrdení platby sú vaše produkty ihneď zabalené a odoslané.

Aké kreditné karty akceptujete?

V súčasnosti naša spoločnosť akceptuje karty Visa, Mastercard, Amex, JCB, Dinners Club, Discover, Maestro.

Kedy sa na moju kreditnú kartu účtuje poplatok?

Po spracovaní a prijatí objednávky fakturačným oddelením spoločnosti sa platba zaúčtuje na vašu kreditnú kartu.

Aké sú storno podmienky spoločnosti?

Každú objednávku môžete zrušiť pred jej odoslaním. Bohužiaľ, ak vaša objednávka už bola odoslaná, nebudete ju môcť zrušiť ani požiadať o okamžité vrátenie peňazí. Ďalšie informácie o našich zásadách zrušenia nájdete na sekcii zmluvných podmienok na našej stránke objednávky.

Existuje vekové obmedzenie pre nakupovanie na vašej stránke?

Zákazníci starší ako 18 rokov si môžu na našej stránke zakúpiť akýkoľvek produkt. Žiaľ, deti do 18 rokov neposkytujeme.

Ako sa doručujú objednávky?

V súčasnosti našim zákazníkom ponúkame dva typy spôsobov dopravy. Kuriérske služby (so sledovaním) a certifikovaná medzinárodná letecká pošta.

Do ktorých krajín posielate svoje produkty?

Naša spoločnosť dodáva produkty do celého sveta.

Čo sa stane, ak sa moja objednávka oneskorí na colnici?

Ak máte akékoľvek problémy s prijatím objednávky, kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum čo najskôr a my sa pokúsime okamžite vyriešiť akýkoľvek problém.

Čo sa stane, ak je balík poškodený alebo nedostanem objednávku?

Ak máte nejaké problémy s objednávkou, kontaktujte náš zákaznícky servis a my vám tovar znova odošleme alebo vám vrátime peniaze. Viac informácií nájdete v časti sekcii zásad našej webovej stránky.

Kedy dostanem svoj balík?

Zákazníci si môžu vybrať z dvoch druhov dopravy. Letecká pošta alebo poštová služba v USA môže zákazníkom v USA trvať 2 až 3 týždne, ale môžete ich dostať skôr. Doručenie prostredníctvom kuriéra EMS trvá 5-7 pracovných dní. (okrem sviatkov).

Prečo som nedostal potvrdzovací e-mail? list?

Ak ste ešte nedostali potvrdzujúci e-mail e-mail, je možné, že ste pri objednávke zadali nesprávny e-mail. poštová adresa. Je tiež možné, že e-mail bol zablokovaný a odoslaný do priečinka nevyžiadanej pošty. Nakoniec skontrolujte, či vaša poštová schránka nie je plná.

Prečo bola moja platba odmietnutá?

Ak bola vaša platba odmietnutá, skontrolujte, či ste uviedli správne informácie o platbe. Ak sú vaše platobné údaje správne, skontrolujte, či spoločnosť, ktorá vám vydala kreditnú kartu, schvaľuje online transakcie a či je dostatok finančných prostriedkov na pokrytie vašej objednávky.

Môžem zmeniť možnosť dopravy?

Všetky objednávky sú odoslané do 24 hodín od potvrdenia transakcie. Svoju možnosť doručenia môžete kedykoľvek počas tohto obdobia zmeniť kontaktovaním nášho oddelenia služieb zákazníkom. Po odoslaní objednávky nie je možné zmeniť možnosť dopravy.

Musím byť doma, aby som podpísal balík?

Niekto musí byť v čase doručenia doma, aby podpísal balík. Ak nie je k dispozícii nikto, kto by to podpísal, poštová služba vám zanechá správu, aby ste si balík vyzdvihli prostredníctvom miestnej kuriérskej spoločnosti.

Moja objednávka nebola prijatá, čo mám teraz robiť?

Ak nedostanete svoju objednávku, mali by ste najskôr kontaktovať miestnu poštu a zistiť, či tam je. Ak balík nie je na pošte, kontaktujte naše prepravné oddelenie pre odpoveď. Upozorňujeme, že ak je balík zaslaný letecky, mal by doraziť najneskôr do troch týždňov a do desiatich dní, ak je odoslaný kuriérom.

Dostal som iba časť objednávky; čo teraz?

Pri veľkých objednávkach ich rozdeľujeme do samostatných balíkov. Doručenie zvyšku objednávky počkajte ešte niekoľko dní. Ak ste ho nedostali, kontaktujte naše prepravné oddelenie.

Prečo potrebujete poistenie?

Vyžaduje sa poistenie pre prípad straty alebo straty objednávky poštou. V prípade vrátenia sa náklady na poistenie nevracajú.